Website ontwikkeling inclusiefmarketing strategie
Gewoon Dick is een kozijnen installateur gevestigd in Moerkapelle. Voordat we aan de slag gingen, was de doelstelling voornamelijk meer leads verkrijgen via de site en de vindbaarheid in de regio verbeteren.
We wilden in de marketing strategie en website ontwikkeling dus vooral de focus leggen om leadgeneratie en lokale marketing

Stappen die we hebbendoorlopen

Zoekwoordenonderzoek
We zijn gestart met het onderzoek om te kijken welke zoekwoorden er in de site verwerkt moeten worden.
Website ontwikkeling
We zijn gestart met de website ontwikkeling met daarin lokale marketing verwerkt. Dit hebben we geïntegreerd in de projecten omgeving.
Google ads & link building
Na livegang zijn we begonnen met de Google ads en linkbuilding strategie.


Meer focus op hetbedrijf
Gewoon Dick is een prachtig bedrijf, dit was alleen online nog niet zichtbaar. Daarom hebben we ervoor gezorgd dat mensen ook online zien wat voor mooie projecten ze dagelijks afronden.
Hier komt gelijk onze lokale marketing strategie bij kijken. Zodra iemand naar een plaats zoekt in combinatie met onze producten bijvoorbeeld “Kozijnen Zevenhuizen”, komen nu onze projecten in Zevenhuizen naar voren. Hierdoor verkrijgen ze steeds meer lokale leads.
- Lokale zoekwoorden strategie
- Backlink building
- Meer inzicht in statistieken en resultaten
- Focus op conversie
Resultaten van onze strategie
300% groei in conversie online
Door de online strategie is er een groei van meer dan 300% online gerealiseerd in het aantal leads.
+10 pagina 1 posities
We hebben in een jaar tijd al meer dan 10 pagina 1 posities in Google gerealiseerd.
Comments are closed